Mindent csak tudatosan

az emberek bár attól emberek hogy gondolkoznak, mégis mára már a legtöbb dolgot megszokásból, ösztönből, oda figyelés nélkül csinálják.
Nekem muszály mindenre, minden lépésemre, mozdulatomra oda figyelnem. különben omlik az egész rendszer.

2012. november 15., csütörtök

tegnapi történés

tegnap elmentem egy másik jóga stúdióba, mivel ahova eddig jártam bezárt.
tehát ez a stúdió két házzal van arrébb a mi házunknál. kényelmesen átsétáltam. kedvesek voltak, segitettek kitölteni az űrlapot,-szokásos kérdésekkel: nevem, mikor születtem, hol lakom van e betegségem, szedek e gyógyszert, dohányzom e, iszom e-. meg kérdeztem nem akarják e megvenni a házunkat mert van 4 nagy szoba, szerintem jógázásra nagyon jó lenne. pláne hogy ott még más mozgással kapcsolatos dologra is lehet járni. pl.:zumba -nem is tudom mi az-
jött a jóga.
kb. 13-an voltunk. jött sok nő. a legtöbb  idősebb volt nálam. én voltam az egyetlen fiú. az óra jó volt.kicsit más gyakorlatok voltak voltak, mint amit eddig megismertem.
amit furcsáltam, hogy a légzésre nem fektettek akkora hangsúlyt
de azért megéreztem a gyakorlatok hatását. új gyakorlatokat is tanultam
szerintem picit haladóbb mint amit eddig csináltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése