Mindent csak tudatosan

az emberek bár attól emberek hogy gondolkoznak, mégis mára már a legtöbb dolgot megszokásból, ösztönből, oda figyelés nélkül csinálják.
Nekem muszály mindenre, minden lépésemre, mozdulatomra oda figyelnem. különben omlik az egész rendszer.

2015. augusztus 14., péntek

Tiszteld a határaidat

tegnap ráleltem a telefonomban néhány régebben készített jóga felvételemre. bizony régebben nem volt joga szőnyegem, egy pokrócon gyakoroltam, ami csúszkált ide-oda.
elég fura érzés volt magamat látni, a kicsit sem szokványos mozgásomat. átgondoltam eddigi életem.  már értem  miért néznek meg az utcán. miért mondják hogy csodálatos ember vagyok. miért féltett a feleségem míg amerikában voltam.
érdekes módón  tiszteletet éreztem. Tisztelem magam
ezt ajánlom minden attaxiásnak, minden embernek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése